به گزارش خبرگزاری مهر، حمود بن فیصل آل البو سعیدی، وزیر کشور عمان، ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در تهران دیدار و گفتگو کردند.
این نشست به بررسی همکاریهای دوجانبه و مسائل امنیتی منطقهای اختصاص داشت.
چشمانداز صادرات نفت با تعلیق ۶۰ روزه تحریمها | درآمدهای نفتی دوباره ناجی بودجه میشوند؟
چه کسانی میتوانند در مناطق آزاد خودرو وارد کنند؟ / جزئیات شرایط و محدودیتهای جدید اعلام شد
چرا سود اقتصاد در اختیار شرکتهای بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاههای کوچک
برنامه جدید ایران در سازمان شانگهای | تجارت با قرقیزستان ۲.۵ میلیارد دلاری میشود؟
تغییر مهم در سیاست ارزی کشور / تخصیص ارز هدفمند شد
زور کسبوکارها به موانع داخلی نمیرسد
سه پیشنهاد مدیرعامل مس ایران برای توسعه همکاریهای راهبردی با چین
واحد سولفورزدایی کارخانه صبا فولاد خلیج فارس به بهرهبرداری رسید
حسنزاده: بخش خصوصی خواهان حمایت مالی نیست؛ اصلاح مقررات میخواهد
ایران در جنگ کریدورها عقب مانده است / رتبه لجستیکی کشور از ۶۴ به ۱۲۳ سقوط کرد
تعدد بخشنامهها تجارت ایران را به بنبست رسانده است
عارف: دوره استفاده مجانی از تنگه هرمز تمام شدوزیر کشور عمان، ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در تهران دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر، حمود بن فیصل آل البو سعیدی، وزیر کشور عمان، ظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در تهران دیدار و گفتگو کردند.
این نشست به بررسی همکاریهای دوجانبه و مسائل امنیتی منطقهای اختصاص داشت.
دیدگاهتان را بنویسید