۳ ماه انتظار برای تخصیص ارز/ بازار موبایل به لبه پرتگاه رسید
فوری / ممنوعیت صادرات این محصولات لغو شد
روایت نیلگام از صنعت گردشگری و روزهایی که اینترنت محدود شد و سفارتها و پروازها بسته شدند
راهنمای کامل خدمات آنلاین بانک رسالت
بیانیه اتاق بازرگانی درباره شرط موفقیت توافقهای اقتصادی| ضرورت بازنگری در حکمرانی اقتصادی پس از بازگشت ثبات
آغاز حمایت قضایی از واحدهای جنگزده | محاکم موظف به رعایت آثار فورسماژور شدند
منطقه آزاد جدید در تهران / مسیر خودروهای لوکس بسته میشود
فرمول قیمتگذاری مواد اولیه صنعت شوینده تغییر کرد
سیل خودروهای خارجی در راه ایران / بازار خودرو در مناطق آزاد دگرگون شد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی: همکاری ایران و چین در صنعت مس باید به سرمایهگذاری مشترک و انتقال فناوری منجر شود
سرمایهگذاری در معدن؛ هم کمریسک هم استراتژیک
مسیر جدید تجارت جهانی فعال شد / چرا مسیر خزر اهمیت پیدا کرد؟بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هماکنون بر روی عدد ۱۰۶ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران برای گروههای حساس جامعه آلوده است.
آلودگی هوای تهران از صبح امروز به تدریج روند کاهشی پیدا کرد و اکنون کیفیت هوا در ۹ نقطه تهران در وضعیت پاک قرار گرفته است.
کیفیت هوای شهر تهران در صبح اولین روز هفته (شنبه هشتم دی ماه) در وضعیت نارنجی یعنی ناسالم و آلوده برای گروههای حساس قرار دارد.
رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانههای بارشی جدید برف و باران به غرب کشور از فردا (جمعه، ۷ دی) خبر داد.
سامانه فروش آنلاین دارو تامین اجتماعی توسط برخی از داروخانه ها با قطعی یک هفته ای روبرو شده است. برخی داروخانه ها ادعا می کنند که سامانه قطع است و در این شرایط بیمار باید یا آزاد دارو بخرد و هزینه های هنگفت بپردازد و یا باید منتظر بماند تا سامانه وصل شود. در این گزارش به بررسی جوانب مختلف این موضوع می پردازیم.
یک متخصص و جراح مغز هشدار میدهد که به زودی و در سالهای نزدیک یک سونامی بزرگ با عنوان افزایش ابتلا به تومورهای مغزی در کشور راه میافتد که دلیل اصلی آن هم فقط آلودگی هواست، اما این موضوع برای مدیران و مسوولان کشور اهمیتی ندارد.
بر اساس گزارش مرکز کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۱ ایستگاه در وضعیت قرمز هستند اما سایر مناطق در شرایط نارنجی و زرد است.
پزشک مرکز بهداشت کیش، با اشاره به تاثیرات منفی مصرف خودسرانه داروها، گفت: این اقدام میتواند منجر به مقاومت میکروبی و حذف باکتریهای مفید بدن شود. بهاره کریم آقایی همچنین تاکید کرد که افراد باید از مصرف داروها بدون تجویز پزشک خودداری کرده و در مواقع بیماری تنها با تجویز پزشک و بهطور دقیق و کامل دارو مصرف کنند.